Thursday, May 06, 2010

4 May 2010

why i put on the date as the title? guess what? it's because on that day, is ;

MY 1ST ENDLESS LOVE ANNIVERSARY

see, see, my anniversary ticker..


and also on buku muka ;
p/s : lambat 2 hari print screen.. hehe.. mls =P

owh, aku sangat sangat lah teruja malam tu, tapi apa kan daya, aku ada exam untuk subjek yang paling penting dalam sem ni, it is Kimia Am.. nama je AM, tapi, serupe macam kimia masa kat matrix.. huh..

ok ok, mesti kamu tertanya tanya kan kenapa lambat post? takde masa lah.. 'sayang kan selalu bz..' bak kata sang cinta hati.. bukan apa, malas lah nk mengarang sejak sejak aku da tinggalkan karangan subjek Bahasa Malaysia kat si penanda kertas soalan SPM aku.. hehe..

selama setahun mengenali en. Mohd Fahrurrazy b abdullah, macam macam perkara yang dia buat agar aku ni melekat dengan dia.. dia tersangat amatlah sabar dalam menangani perangai aku yang mengada ngada ni.. n now.. he's worth it.. my feeling towards him can never be change, he's my only one, even tho dia tak sekacak Lee Min Ho ataupun body setough Caleb Danvers (euww.. i loiikeeeeeee) =)

perkenalan aku pn bermula dengan perangai dia yang sabar tu.. masa mula mula nak kenal, dia miskol miskol dulu, aku ingatkn dia salah no, aku wat bodoh je la.. tiba tiba dia tau dua dua no ak.. pelik gile aku.. then aku pn call la balik, ingat ada benda penting la dia nak bagitau, sampai lebih setengah bulan dok miskol aku je.. macam tak ada org lain lak dia nak miskol.. aku marah, then marah, then marah, sampai la akhirnye dia bagitau yang dia tu sepupu junior aku dekat MRSM Muo.. kendur la sikit marah aku tu.. lama lama kitorang pun berekenalan sehingga ke hari ni.. huhu..

besides, he's so matured u noe.. tua 6 tahun la katakan.. i loveee him even more from day to day.. no one can replace him..

lastly, my love, mohd fahrurrazy b abdullah, thanx for all ur efforts to make me fall in such endless love wit u..

No comments: